Friday 12 September 2014

Ombre eyeliner




Jendoduché a efektné. Líčenie, s ktorým nič nepokazíte a určite zaujmete. Vhodné na deň, ako aj na večer, ja som sa napríklad takto išla bicyklovať :) (aj keď som to vôbec nemala v pláne, no tak to vyšlo a už som sa veru neodličovala). Inšpiráciu na toto líčenie som dostala od Patty, ktorú sledujem na YouTube (video tu), a povedala som si,  že to určite musím vyskúšať. Ja som síce na rozdiel od nej použila tiene a nie ceruzky, no výsledok je myslím ten istý. Nabudúce určite skúsim aj nejakú inú farbu, možno aj čierno-šedo-biela ombre linka bude vyzerať fajn. Ale to až niekedy nabudúce...

Products used:
Face
  • Illamasqua cream foundation in CF210
  • Illamasqua concealer in CC210
  • Rimmel - Stay Matte Powder in Transparent
  • Sleek countour kit in Medium
  • Benefit Coralista blush
Eyes
  • UD Naked 1 palette (shades - Naked and Buck)
  • NYX Jumbo pencil in Milk
  • Sleek mediterranean palette (shades Aquamarine, Humming Bird, Midnight Garden)
  • Maybelline Gel Eyeliner in Intense Black
  • Mary Kay Lash Love mascara in black
  • Essence Eyebrow pencil in brown 
Lips
  • NYX lipstick in Strawberry Milk (applied in lightly dabbing motion)
  • Revlon lipgloss in Peach Petal


 




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments. I love reading them.